Наш магазин з турботою дбає про своїх клієнтів і керується чинним законодавством України, а саме:
- Цивільним кодексом України, Законом України «Про захист прав споживачів»;
- Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 та змінами і доповненнями до нього про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”;
- Правилами роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затверджених наказом Міністерства економіки України від 19.04.2007 № 104;
- Постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.94 р. №313 «Про затвердження правил побутового обслуговування населення».
За посиланням на ці законодавчі акти приймаємо звернення та претензії до придбаного товару.
Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», покупець має право обміняти товар належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.
Згідно з чинним законодавством, товар підлягає обміну або поверненню у випадках, якщо:
- товар не був у експлуатації, не має слідів використання - подряпин, відколів, потертостей та інших пошкоджень;
- в оригінальній, не пошкодженій упаковці з належними ярликом, етикеткою, паспортом виробу, біркою, пломбою, гарантійним листом, інструкцією по складанню чи встановленню;
- збережений товарний вигляд;
- збережена комплектація товару, ярлики, інструкції і заводське маркування;
- в наявності є документ, що підтверджує факт придбання та оплати товару, наприклад товарний чек або накладна;
- в наявності є письмове звернення чи скарга покупця, де вказана причина та побажання щодо вирішення ситуації;
- фото та відео з описом дефекту;
- товари, які виготовлялися під індивідуальне замовлення і/або за зразками (ескізами) покупця, в тому числі товар який має індивідуально-визначені властивості, а саме: нестандартні розміри, зовнішній вигляд, конструкцію, доповнення зовнішніми деталями (кишенями, ручками і т. д.).
Щоб оформити обмін товару рекомендуємо зв’язатися з консультантом нашого інтернет-магазину. Будемо раді бути вам корисними.